Hullabaloo
Staropramen Sládkova limonáda
Vlastně ji jen sklízíme
- Televize
- 3421
| Klient | Pivovary Staropramen |
|---|---|
| Značka | Staropramen Sládkova limonáda |
| Obor | Nealkoholické nápoje |
| Produkce | Filmservice |
| Art director | Jorge Riera Flores, Kateřina Mestická |
| Creative director | Jiří Pleskot |
| Copywriter | Martin Vašíček |
| Account manager | Barbora Čechvalová |
| Režisér | Jaromír Malý |
Po úspěchu beermixů připravil Staropramen nový typ osvěžení: nealkoholickou sladovou limonádu pro dospělé. Bude k dostání ve dvou variantách: Original s jemnou sladovou chutí a Jablko obohacené o přírodní chuť jablek. Kromě BTL aktivit provází launch i ATL kampaň. Hlavním pojítkem kampaně je televizní spot, který se natáčel v krajině okolo zříceniny hradu Trosky. Kampaň se dále objeví na nosičích venkovní reklamy, v onlinu a tiskových médiích.

Komentáře