Hullabaloo
Staropramen Sládkova limonáda
Vlastně ji jen sklízíme
- Televize
- 3297
Klient | Pivovary Staropramen |
---|---|
Značka | Staropramen Sládkova limonáda |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Produkce | Filmservice |
Art director | Jorge Riera Flores, Kateřina Mestická |
Creative director | Jiří Pleskot |
Copywriter | Martin Vašíček |
Account manager | Barbora Čechvalová |
Režisér | Jaromír Malý |
Po úspěchu beermixů připravil Staropramen nový typ osvěžení: nealkoholickou sladovou limonádu pro dospělé. Bude k dostání ve dvou variantách: Original s jemnou sladovou chutí a Jablko obohacené o přírodní chuť jablek. Kromě BTL aktivit provází launch i ATL kampaň. Hlavním pojítkem kampaně je televizní spot, který se natáčel v krajině okolo zříceniny hradu Trosky. Kampaň se dále objeví na nosičích venkovní reklamy, v onlinu a tiskových médiích.
Komentáře