Cocoon, Young & Rubicam
Staropramen
Staropramen Jedenáctka
- Televize
- 1127
Klient | Pivovary Staropramen |
---|---|
Mediální agentura | UM Media |
Značka | Staropramen |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Martin Douba |
Pro pivovar Staropramen je květen ve znamení piva Staropramen Jedenáctka. Kromě kampaně, která vybízí ke konzumaci čepované Jedenáctky a objeví se v televizi, na internetu a venkovních plochách, připravil pivovar novinky i v oblasti baleného piva. Po několikaleté pauze vrací Jedenáctku do plechovky, lahvové pivo čeká nová etiketa.
„Podle průzkumů kupuje pivo v plechovce stále víc Čechů. S nadcházejícím létem a s ním spojeným cestováním, kempováním, pikniky, zájem o tento typ balení ještě narůstá. Věříme, že naše Jedenáctka v plechu se stane příjemným letním společníkem, a že nový design obalu bude pivaře bavit,“ říká Petra Chovancová, senior brand manažerka Staropramenu.
Za televizním spotem stojí agentura Young & Rubicam, produkce Filmservice a režisér Martin Douba. Nákup médií zajistila společnost UM Media, digitální kampaň je v režii Etnetery a nová podoba etikety a plechovky pochází z dílny agentury Cocoon.
Komentáře