upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Cocoon, Young & Rubicam

Staropramen
Staropramen Jedenáctka

Klient Pivovary Staropramen
Mediální agentura UM Media
Značka Staropramen
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Filmservice
Režisér Martin Douba

Pro pivovar Staropramen je květen ve znamení piva Staropramen Jedenáctka. Kromě kampaně, která vybízí ke konzumaci čepované Jedenáctky a objeví se v televizi, na internetu a venkovních plochách, připravil pivovar novinky i v oblasti baleného piva. Po několikaleté pauze vrací Jedenáctku do plechovky, lahvové pivo čeká nová etiketa.

„Podle průzkumů kupuje pivo v plechovce stále víc Čechů. S nadcházejícím létem a s ním spojeným cestováním, kempováním, pikniky, zájem o tento typ balení ještě narůstá. Věříme, že naše Jedenáctka v plechu se stane příjemným letním společníkem, a že nový design obalu bude pivaře bavit,“ říká Petra Chovancová, senior brand manažerka Staropramenu.

Za televizním spotem stojí agentura Young & Rubicam, produkce Filmservice a režisér Martin Douba. Nákup médií zajistila společnost UM Media, digitální kampaň je v režii Etnetery a nová podoba etikety a plechovky pochází z dílny agentury Cocoon.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy