upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Future Bakery

Staropramen
Vždycky drží spolu / Hynek Čermák

Klient Pivovary Staropramen
Značka Staropramen
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Creative Embassy
Režisér Přemek Ponáhlý, Jan Kalvoda

Smíchovský pivovar značky Staropramen v rámci nové komunikace upevňuje spojení s pražskou čtvrtí Smíchov. Vypráví příběhy odvahy a odhodlání, které by podle vedení firmy neměly zůstat zapomenuty, a chce se víc zapojit i do současného dění na Smíchově. Součástí nové komunikace je upravené logo, které se vrací ke své tradiční podobě (už je na lahvích a plechovkách, postupně se objeví i na hospodách a restauracích po celém Česku; písmena A a P odkazují na původní název Akcionářský pivovar Smíchov), a také televizní spot s hercem Hynkem Čermákem. "Chceme ukázat všechno to, za čím si pivovar stojí už téměř 150 let. A to bez odkazu na unikátní místo původu našeho piva prostě nejde. Proto se v nové kampani Staropramenu představí hlavně samotný Smíchov jako čtvrť poctivých a pracovitých lidí, kteří si stojí za svým, stejně jako Smíchovský pivovar," vysvětluje senior brand manažerka Staropramenu Petra Chovancová.

Nové směřování značky zastřešuje claim Vždycky drží spolu. Televizní spot s Čermákem natočila produkční společnost Creative Embassy. Režie se ujalo duo Wolfberg, které tvoří Jan Kalvoda a Přemek Ponáhlý. K vidění jsou od pondělí 18. září a spolu s televizí, digitálními médii a outdoorovou reklamou využije Staropramen také reklamu v kinech.

Na vzniku strategického a komunikačního směru se podílela komunitní platforma Future Bakery, která aktuálně sdružuje na 14.000 lidí. „Nápady našich lidí jsme v případě Staropramenu využili hned dvakrát. Poprvé, když jsme tvořili samotnou strategii, a podruhé, když jsme potřebovali vybrat ten správný claim, podtrhující celkové vyznění komunikace,” vysvětluje Ondřej Roček, který za projektem stojí spolu s kreativcem Karlem Špindlerem a komunikačním stratégem Petrem Topinkou. "Tradiční média jsou jedna věc, pokud má ale značka dlouhodobě fungovat, tak potřebuje armádu evangelistů, kteří ji milují, podporují a žijí s ní. V dalších fázích chceme celou komunikační platformu rozšířit prostřednictvím dalšího atraktivního obsahu," doplňuje Roček.

Na svoji otevřenost a vztah s okolím navazuje Staropramen i nyní. Pivovar se stává komunitním centrem, místem, které aktivně utváří dění na Smíchově. Ať už se jedná o koncerty (během letošního léta vystoupili přímo na pivovarském dvoře skupiny Billy Talent, Monkey Business a PSH), setkání se sládky, kdy samotní autoři receptur smíchovských piv provází návštěvníky světem pivovaru, nebo vznik příležitostného výčepu Pod Komínem. Pivo v něm poteče rovnou "ze žíly" a pozvánku na jeho první otevření ve středu 20. září dostali lidé ze Smíchova i okolí.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy