Young & Rubicam
Stavební spořitelna České spořitelny
Společně měníme bydlení v domov
- Televize
- 940
Klient | Stavební spořitelna České spořitelny |
---|---|
Značka | Stavební spořitelna České spořitelny |
Obor | Finanční služby |
Režisér | Milan Balog |
Kamera | Jan Velický |
Od 19. března běží kampaň Stavební spořitelny České spořitelny propagující Úvěr od Buřinky. Kromě nového loga a sloganu jde Buřinka po několika letech i do televizní kampaně, kterou připravila s agenturou Young and Rubicam. Kromě televize využije také online médií, YouTube, PR i sociálních sítí. Kampaní se snaží motivovat k rekonstrukci bydlení.
Televizní spot mapuje život české rodiny od 80. let do současnosti. V jednotlivých scénách se odehrávají situace, při kterých dostávají kuchyně pořádně zabrat. Ať už jde o hádku matky s dcerou, rozbitou poličku, rozverné děti či koupající se štěňátko v kuchyňském dřezu. Režisérem byl Milan Balog, kameramanem Jan Velický. Svůj hlas propůjčili Stanislav Majer a Klára Issová.
Komentáře