upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

Stavební spořitelna České spořitelny
Společně měníme bydlení v domov

Klient Stavební spořitelna České spořitelny
Značka Stavební spořitelna České spořitelny
Obor Finanční služby
Režisér Milan Balog
Kamera Jan Velický

Od 19. března běží kampaň Stavební spořitelny České spořitelny propagující Úvěr od Buřinky. Kromě nového loga a sloganu jde Buřinka po několika letech i do televizní kampaně, kterou připravila s agenturou Young and Rubicam. Kromě televize využije také online médií, YouTube, PR i sociálních sítí. Kampaní se snaží motivovat k rekonstrukci bydlení.

Televizní spot mapuje život české rodiny od 80. let do současnosti. V jednotlivých scénách se odehrávají situace, při kterých dostávají kuchyně pořádně zabrat. Ať už jde o hádku matky s dcerou, rozbitou poličku, rozverné děti či koupající se štěňátko v kuchyňském dřezu. Režisérem byl Milan Balog, kameramanem Jan Velický. Svůj hlas propůjčili Stanislav Majer a Klára Issová.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy