S&K Public
Stihl
Prověřeno generacemi
- Televize
- 1263
Klient | Andreas Stihl |
---|---|
Značka | Stihl |
Obor | Volný čas, rekreace, zábava, sport |
České obchodní zastoupení výrobce motorových pil Andreas Stihl spustilo u příležitosti 90. výročí značky Stihl televizní, tištěnou a online podzimní kampaň. Třicetivteřinový spot, který natočila maďarská agentura Clair and Curtis, běží ve stanicích České televize, TV Barrandov, Prima a v televizních kanálech zastupovaných společností AT Media. Tištěnou a online kampaň připravila po kreativní stránce česká agentura S&K Public, která rovněž adaptovala spot. Kampaň je zaměřena na podporu prodeje motorových pil na českém trhu. Kromě televizních kanálů zahrnuje tiskové tituly vydavatelství Czech News Center: Blesk Hobby, Sport, Sport magazín a Svět motorů. V printu a online kampani je vyobrazena stále funkční pila z roku 1959 v porovnání s aktuálním modelem MS 362 jako "symbol prověření pil Stihl napříč generacemi". Online komunikace se opírá zejména o mix PPC reklamy a CPI médií napříč internetem za použití nástrojů umožňujících behaviorální cílení.
Komentáře