upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Družina, vlastní tvorba

Strana zelených
Euromiliardy

Euromiliardy
Klient Strana zelených
Značka Strana zelených
Obor Politika

Další součástí kampaně Strany zelených před volbami do Evropského parlamentu je setkání na veřejném prostranství, propagované zprvu neoznačenými billboardy. Kampaň vychází z názoru, že evropské dotace se v Česku rozdělují neefektivně, bez jasného cíle posílit prosperitu regionu a celý proces připomíná spíše loterii. Kampaň kritizuje zbytečně vyplýtvané miliardy, ale ukazuje i příklady dobré praxe. Partaj zároveň propaguje svá řešení, jak peníze efektivně využít.

Na Náměstí Republiky v Praze si kolemjdoucí mohli zatočit jedenapůlmetrovým “kolem štěstí”, stejně tak návštěvníci webu www.euromiliardy.cz. Kampaň odkazuje na loterii, jíž stávající průběh získávání evropských dotací ze všeho nejvíce připomíná. Hráč buď “vyhraje” a zobrazí se mu konkrétní projekt, na nějž byly evropské prostředky vynaloženy účelně, nebo “prohraje” a uvidí naopak jeden z českých dotačních průšvihů, včetně celkové částky, jež přišla nazmar.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy