upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Družina, vlastní tvorba

Strana zelených
Zelený hlas do Evropy

Zelený hlas do Evropy
Klient Strana zelených
Značka Strana zelených
Obor Politika

Svou kampaň k volbám do Evropského parlamentu odstartuje Strana zelených ve čtvrtek 22. dubna, kdy začne se svými kontaktními aktivitami včetně roadshow nazvané Evropa ve vašem obýváku. Na 14. května se pak chystá spuštění callcentra a kontaktních center (pokud na ně bude mít peníze), na 19. května pak pražský Koncert pro Zelené.

Na 27. dubna navíc partaj plánuje odstartovat aktivitu označenou Green Messenger oh His Way. Zatím přesně neuvádí, o co půjde - jen že poběží nonstop v celé republice, zapojí se do ní dobrovolníci i sympatizanti, a součástí bude online videopřenos.

Kampaň k eurovolbám, kterou si Zelení dělají částečně sami, částečně ve spolupráci s kreativním studiem Družina, s nímž dělalo třeba klip k loňským volbám do Poslanecké sněmovny, má zahrnout kompletní mediamix vyjma printu - tedy venkovní plochy (bigboardy, plakáty, speciální formáty), letáků i komunikaci na internetu.

"Počítáme i se spotem jak pro rádia, tak televizi. Nedílnou součástí kampaní Zelených se staly guerillové nástroje a o ty voliče neochudíme ani tentokrát. Z pochopitelných důvodů momentu překvapení je ale v tuto chvíli nemůžeme konkrétněji představit," doplnil pro Médiář tiskový mluvčí Zelených Jan Žáček.

Podle něj hodlá strana investovat do kampaně 6,3 milionu Kč, přičemž 1,5 milionu z toho jsou peníze, které Zelení vloží sami, zbytek chtějí vybrat od příznivců prostřednictvím fundraisingu spuštěného na webu www.ondrejliska.cz 17. března (z dárců strana v sebepropagaci používá herečku Simonu Babčákovou, senátorku Elišku Wagnerovou či advokáta Václava Lásku).

Zmíněný předseda Strany zelených Ondřej Liška, který partaj vedl do sněmovních voleb, je také lídrem kandidátky do eurovoleb, na listině o 28 hlavách je také spisovatelka Petra Hůlová (na 6. místě).

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy