upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Strongbow
Kouření out, příroda in

Klient Heineken
Značka Strongbow
Obor Alkoholické nápoje
Web https://www.prirodudomesta.cz

Se zákazem kouření v restauračních zařízeních zůstane nevyužitých odhadem až milion popelníků. Značka ciderů Strongbow jim v rámci své nové kampaně Kouření OUT, příroda IN dává druhou šanci. Popelníky pošle spolu se speciálními zahradnickými sety svým ambasadorům, známým osobnostem a youtuberům (např. Kovy, Sandra Kišič a další) a nechá je osázet. "Věříme, že je tato myšlenka nadchne, a že spolu s námi budou osazovat a zalévat popelníky, z nichž se správným křížením s květinou stanou poupětníky," uvedla manažerka značky Michala Ebertová.

Celou kampaň budou doprovázet provokativní videa, která upozorní nejen na důležitost přírody, ale především na kreativní myšlenku – jak dát popelníkům druhou šanci. Značka zároveň představí blog www.prirodudomesta.cz, kde se budou objevovat tipy na zajímavou zeleň ve městech, návody, jak si vypěstovat vlastní kousek přírody za okny bytu, i novinky ze světa poupětníků.

V několika vybraných provozovnách budou mít zákazníci možnost osázet si svůj vlastní popelník. Za nákup produktů získají zahradnický set i s návodem. Až se popelníky zazelenají a stanou se z nich takzvané poupětníky, zkrášlí vybraný veřejný prostor.

Nová kampaň Kouření OUT, příroda IN rozvíjí dlouhodobý koncept Přírodu do města, který značka Strongbow zahájila loni. Značce se za dobu působení na českém trhu podařilo zvelebit několik zanedbaných vnitrobloků. Nově je v plánu proměna střechy Paláce Lucerna. Tu známý kavárník, aktivista a nyní i zahradník Ondřej Kobza ve spolupráci se spolkem Kokoza a za přispění značky Strongbow přemění v zelenou oázu, kde časem vyroste i komunitní zahrada.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy