Bistro, VCCP
Strongbow
Mr. Incider
- Televize
- 1414
Klient | Heineken |
---|---|
Značka | Strongbow |
Obor | Alkoholické nápoje |
Pivovar Heineken spustil letní kampaň cideru Strongbow, jejíž hlavní postavou je ikona "Mr. Incidera". Kampaň běží v televizi, na venkovních plochách, v tištěných médiích, v kině, v online prostředí a formou samplingu.
Odstartoval ji televizní spot, kterým provází "Mr. Incider", muž s jablkem místo hlavy, kterého namluvil herec a hudebník Vojtěch Dyk. Televizní spot je prvním z několika pilířů komunikační kampaně, která cílí především na mladší spotřebitele, muže i ženy ve věku od 18 do 30 let. Druhým pilířem je outdoorová kampaň, která se objeví na citylightech ve velkých městech. Spoty navíc poběží v několika multiplexech po celé republice.
„Mr. Incider bude ústředním spojovacím prvkem všech jednotlivých komunikačních kanálů,“ upřesňuje Petr Havlíček, marketingový ředitel společnosti Heineken. Na podporu kampaně vznikl i nový facebookový profil, ke komunikaci slouží také ostatní sociální sítě, bannerové kampaně a různé soutěže.
V rámci samplingových aktivit plánuje značka roadshow po celé České republice. Hostesky budou mimo jiné nabízet Strongbow v plechovkách o objemu 15 cl, které budou uloženy v obřím provedení plechovky samotné. Ta bude sloužit na vybraných místech jako chladící zařízení. Doplňkovými aktivitami budou dále donáškové služby jídla Damejidlo.cz nebo Rohlik.cz, kde bude plechovka Strongbow dárkem k provedené objednávce.
Komentáře