Vlastní tvorba
Strongbow
Nature Remix
- Event
- 2355
Klient | Heineken |
---|---|
Značka | Strongbow |
Obor | Alkoholické nápoje |
Web | http://www.prirodudomesta.cz/ |
Pivovar Heineken spustil českou verzi své globální kampaně cideru Strongbow, nazvané Nature Remix, v jejímž rámci mění městské prostředí a podle své proklamace se snaží "obohatit nudnou betonovou šeď o kousek přírody". První jednodenní lokální akce proběhla 6. srpna na parkovišti v ulici na Hrázi na pražské Palmovce, kde firma položila trávník a zasadila stromy. V současnosti proběhla "zásadní proměna" vnitrobloku v Mečislavově ulici v Praze 4 - Nuslích. Do projektu se zapojila i ambasadorka značky Strongbow, zpěvačka a moderátorka Klára Vytisková.
„Nature Remix se dotýká aktuálního trendu. Čím dál víc lidí si uvědomuje, že příroda na ně má pozitivní vliv. Nicméně pokud žijete ve městě, tak opravdovou přírodu najdete zřídka. Proto chceme být u toho a změnit beton v přírodu,“ tvrdí Michala Ebertová, která má značku Strongbow na starosti.
Obyvatelé měst mohou posílat tipy na zanedbaná místa na web Přírodu do města, který Heineken provozuje ve spolupráci se společensko- prospěšným spolkem Kokoza. Prvním vybraným místem, které prošlo radikální přeměnou, se stala už zmíněná Mečislavova ulice. „Společně s Kokozou se chystáme do konce roku podpořit ještě několik desítek menších projektů,“ prohlašuje Ebertová.
Kampaň Nature Remix začala v centru Johannesburgu v Jihoafrické republice, kde nechal Heineken vysázet jabloňový sad včetně obrovského stromu, prorůstajícího opuštěným výškovým domem. Dalším městem se už stala Praha.
Strongbow není první značka, která přichází s kampaní, jež se snaží měnit životní prostředí lidí. Zřejmě nejznámějším projektem podobného druhu z období posledních deseti let je globální kampaň Lets Colour značky nátěrových barev Dulux společnosti Akzo Nobel z roku 2010, při němž nechala firma ve spolupráci s londýnskou pobočkou sítě Euro RSCG vymalovat různá šedivá a zanedbaná zákoutí po celém světě.
Komentáře