upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Second Head, Zaraguza

Studentská pečeť
Čokoláda podle vlastních pravidel

Klient Nestlé
Značka Studentská pečeť
Obor Potraviny
Web https://www.orioncokolada.cz/cokorebel/

Nestlé uvedla novou reklamní kampaň na tabulkovou čokoládu Studentskou pečeť. Pod vedením Marie Hrablíkové, manažerky značky, ji vytvořila agentura Zaraguza a Second Head. S kampaní Čokoláda podle vlastních pravidel je spojena i spotřebitelská soutěž. Cílem kampaně je budování image značky především mezi mileniály, podpora prodeje celého produktového portfolia se zvláštním důrazem na Studentskou Zlatou Edici.

Hlavním nástrojem kampaně je soutěž, která je podpořena televizním spotem, komunikací v kinech, onlinu, outdoorovou kampaní (citylighty v Praze a autobusová zastávka na nám. Republiky), komunikací na sociálních sítích, včetně využití influencerů na Instagramu i Youtube. Cílovou skupinou jsou ženy i muži ve věku 18 až 30 let. Aktivační kampaň a spotřebitelskou soutěž vytvořila agentura Zaraguza. Televizní spot vytvořila agentura Second Head, František Bumbálek.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy