Second Head, Zaraguza
Studentská pečeť
Čokoláda podle vlastních pravidel
- Televize
- 1183
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | Studentská pečeť |
Obor | Potraviny |
Web | https://www.orioncokolada.cz/cokorebel/ |
Nestlé uvedla novou reklamní kampaň na tabulkovou čokoládu Studentskou pečeť. Pod vedením Marie Hrablíkové, manažerky značky, ji vytvořila agentura Zaraguza a Second Head. S kampaní Čokoláda podle vlastních pravidel je spojena i spotřebitelská soutěž. Cílem kampaně je budování image značky především mezi mileniály, podpora prodeje celého produktového portfolia se zvláštním důrazem na Studentskou Zlatou Edici.
Hlavním nástrojem kampaně je soutěž, která je podpořena televizním spotem, komunikací v kinech, onlinu, outdoorovou kampaní (citylighty v Praze a autobusová zastávka na nám. Republiky), komunikací na sociálních sítích, včetně využití influencerů na Instagramu i Youtube. Cílovou skupinou jsou ženy i muži ve věku 18 až 30 let. Aktivační kampaň a spotřebitelskou soutěž vytvořila agentura Zaraguza. Televizní spot vytvořila agentura Second Head, František Bumbálek.
Komentáře