Comtech
Sunar
Po kom to má? Po Sunaru!
- Televize
- 2257
Klient | Hero Czech |
---|---|
Značka | Sunar |
Obor | Potraviny |
Web | http://www.sunar.cz/blog/ |
„Po kom to má?“ je jednou z otázek, kterou si rodiče pokládají téměř neustále. Od března je i mottem nové kampaně značky Sunar, náhradní kojenecké výživy pro děti. Kampaň se zaměřuje na hlavní benefity Sunaru – rozvoj mozku, imunitního systému a poznávacích funkcí, a to díky přítomnosti mléčného tuku, železa, vitamínů A, C a D a kyseliny alfa-linolenové.
Kampaň běží hlavně v televizi a na internetu. Televizní spoty dělala agentura Comtech a nasazeny jsou od 15. března. Sunar komunikuje i prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram (pro aktuální kampaň vzniknul hashtag #posunaru) či YouTube. Spuštěn byl také blog Práce po mateřské, s informacemi pro rodiče, jak se jednodušeji a rychleji vrátit do pracovního procesu po mateřské nebo rodičovské dovolené.
Švýcarská společnost Hero (existuje 120 let, v Česku a na Slovensku je od roku 2004) tu má kromě značky Sunar také tyčinky Corny a prémiové marmelády Schwartau.
Komentáře