upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Comtech

Sunar
Po kom to má? Po Sunaru!

Klient Hero Czech
Značka Sunar
Obor Potraviny
Web http://www.sunar.cz/blog/

„Po kom to má?“ je jednou z otázek, kterou si rodiče pokládají téměř neustále. Od března je i mottem nové kampaně značky Sunar, náhradní kojenecké výživy pro děti. Kampaň se zaměřuje na hlavní benefity Sunaru – rozvoj mozku, imunitního systému a poznávacích funkcí, a to díky přítomnosti mléčného tuku, železa, vitamínů A, C a D a kyseliny alfa-linolenové.

Kampaň běží hlavně v televizi a na internetu. Televizní spoty dělala agentura Comtech a nasazeny jsou od 15. března. Sunar komunikuje i prostřednictvím sociálních sítí Facebook, Instagram (pro aktuální kampaň vzniknul hashtag #posunaru) či YouTube. Spuštěn byl také blog Práce po mateřské, s informacemi pro rodiče, jak se jednodušeji a rychleji vrátit do pracovního procesu po mateřské nebo rodičovské dovolené.

Švýcarská společnost Hero (existuje 120 let, v Česku a na Slovensku je od roku 2004) tu má kromě značky Sunar také tyčinky Corny a prémiové marmelády Schwartau.

 

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy