upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Kindred

Veselá kráva
Roztancovaná porce zábavy

Klient Bel Sýry
Značka Veselá kráva
Obor Potraviny

Společnost Bel Sýry spustila svoji první kampaň na výrobek Sýr a Křup značky Veselá kráva. Komunikace cílí na děti ve věku 6 až 15 let a vychází z globálního konceptu Roztancovaná porce zábavy. Hlavní roli v ní hraje hudba a tanec, konkrétně hit zpěváka Vojtěcha Drahokoupila (Vojta D) a sociální síť Musical.ly, globální platforma pro sdílení krátkých videí, ve kterých uživatelé tančí nebo zpívají na playback (tzv. lip sync) svoje oblíbené hity. 

"Za ambasadora kampaně jsme vybrali zpěváka Vojtu D, který je mezi dětmi a mladými do 15 let hodně populární. Do kampaně jsme vybrali jeho populární píseň Slunce, kterou využíváme k aktivaci cílové skupiny na sociální síti Musical.ly. Na ní budou uživatelé s hasghtagy #roztancujto #syrakrup nahrávat svoje vlastní videa k tomuto songu. Ti nejlepší pak vyhrají zajímavé ceny," popsala mechaniku soutěže Martina Vargaeštoková, brand manager ze společnosti Bel Sýry. Po týdnu je v aplikaci u soutěžního obsahu organický zásah 643 tisíc uživatelů, 39 tisíc likes a 1850 komentářů. 

Vedle soutěže na Musical.ly poběží kampaň na Sýr a Křup také v televizi, online médiích a v místech prodeje, kde budou zároveň interaktivní místa, na kterých si děti budou moct zatancovat. Lokální koncept digitální kampaně včetně microsite vytvořila agentura Kindred Group. "Musical.ly jsme jako klíčový komunikační kanál vybrali zejména s ohledem na mladou cílovou skupinu. V Česku a na Slovensku se počet uživatelů platformy pohybuje ve statisících, přičemž většina je ve věku 12 – 18 let. Pro děti je to přirozené prostředí a v ČR navíc dosud nebyla v kampani využita, což společně s angažováním relevantního influencera dodává celé kampani punc atraktivity," uvedla ke kampani Tereza Kučerová z Kindred Group. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy