Made by Vaculik, Proboston Creative
T-Mobile
Elektronická pokladna
- Online
- 4579
Klient | T-Mobile |
---|---|
Mediální agentura | Mediacom |
Značka | T-Mobile |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Mobilní operátor T-Mobile spustil kampaň na svůj projekt elektronické pokladny. Kampaň, cílená na provozovatele hotelů, restaurací, barů a podobných typů provozoven, odstartovala 15. září a poběží až do konce listopadu. Zahrnuje tištěnou inzerci a online i přímou komunikaci. Připravila ji agentura Made by Vaculik, o online komunikaci se starala agentura Proboston Creative. Plánování a nákup médií má na starost mediální agentura Mediacom.
T-Mobile podobně jako jeho dva stěžejní konkurenti Vodafone a O2 reaguje zavedením elektronické pokladny na připravovaný zákon o elektronické evidenci tržeb (EET). Jde o to, že podle zmíněného zákona bude mít ten, kdo přijímá úplatu za zboží či službu, od příštího roku povinnost evidovat tržbu online na serverech finanční správy, která ihned pošle zpět unikátní kód transakce. Kromě hardwarového příslušenství (pokladna, zařízení pro snímání platebních karet, chytrý telefon nebo tablet a tiskárna) tedy bude nezbytné připojení k internetu. A právě elektronická pokladna, obsahující LTE online připojení, nabízí takové řešení.
Komentáře