Peppermint Digital
T-Mobile
Influenceři a LTE na Sněžce
- Event
- 3352
Klient | T-Mobile |
---|---|
Značka | T-Mobile |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Dalším zadavatelem, který ve své komunikaci využívá influencery, se stal mobilní operátor T-Mobile. Ten je pozval na speciální event, při němž vystoupili na nejvyšší vrchol Česka, aby tu otestovali nedávno spuštěné vysokorychlostní připojení na vlastní mobil. Dvoudenní akci zajišťovala digitální agentura Peppermint.
Čeští bloggeři, youtubeři a instagramisté pěšky zdolali cestu z Pece pod Sněžkou až k poštovně na Sněžce, kam T-Mobile letos v červnu umístil LTE vysílač. Na vrcholu pak následoval piknik v brandových barvách T-Mobile. T-Mobile také dopravil na Sněžku tiskové zařízení Printka, s jehož pomocí mohli influenceři přímo na hřebenu vytisknout pořízené fotografie. Mezi pozvanými byly například autorky Bloges Robes nebo Czech Vibes. T-Mobile v reálném čase přenášel celý výstup na Snapchatu a v Instagram Stories. Fotografie jsou k vidění na Instagramu pod hashtagem #LTEnaSnezce.
"Víme, že rychlost připojení je důležitá hlavně pro naše mladší zákazníky. Influenceři jsou tím nejpřirozenějším kanálem, jak je o novince informovat," tvrdí senior online marketingová specialistka T-Mobilu Barbora Drašnarová.
Podle Martiny Votrubové z Peppermintu je takzvaný influencer marketing jedním z pilířů komunikační strategie, kterou agentura pro T-Mobile zajišťuje. "Budujeme s bloggery a instagramisty dlouhodobé partnerství a posouváme se k tvorbě ambasadorů značky, kteří konzistentně doplňují ostatní digitální kanály komunikace," prohlašuje Votrubová.
Komentáře