upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

AC&C Public Relations, SocialBooster

T-Systems Slovakia
Jedlo pre ajťákov

Jedlo pre ajťákov
Klient T-Systems Slovakia
Značka T-Systems Slovakia
Obor Komerční služby veřejnosti

Košický dodavatel ICT řešení T-Systems Slovakia spustil v Praze a v Brně kampaň, zacílenou na zhruba 15.000 Slováků, kteří podle dat Českého statistického úřadu (ČSÚ) působí v českém IT. Zavedl pro ně "rozvážkovou službu" Jedlo pre ajťákov, která ve skutečnosti rozváží nabídky práce.

"Situace na Slovensku je podobná té v Česku. O IT odborníky už nehrajeme šachy, ale vedeme bitvu, musíme je tedy oslovovat co nejméně otřelým, klidně i šokujícím způsobem," prohlašuje ředitel lidských zdrojů T-Systems Slovakia Pavel Jireček. Cituje přitom data ČSÚ, podle nichž žije v Česku více než 100.000 Slováků a v IT oboru je Slovákem každý šestý specialista. Nejčastěji jsou to systémoví analytici, programátoři nebo správci počítačových sítí.

Kampaň pro T-Systems Slovakia navrhla a realizuje česká agentura AC&C Public Relations a její sesterská agentura SocialBooster, která se specializuje na sociální média. Kampaň v první fázi vytvořila dojem, že na trh přichází nová rozvážková služba s typickým slovenským jídlem. V krabicích s obědem ale nakonec jejich příjemci objevili vzkaz od T-Systems Slovakia: pojďte k nám pracovat a můžete si slovenské jídlo užívat každý den.

Guerillová kampaň zaměřená na slovensky mluvící „ajťáky“ v Česku využila podle zástupců agentury i možnosti cílení na uživatele sociálních sítí. Informace se zobrazovaly pouze lidem v blízkém okolí vybraných byznys center, kteří pracují v oboru IT a zároveň se dorozumí slovensky. Na síti LinkedIn byli navíc zacíleni jen IT zaměstnanci firem, které v byznys centrech sídlí. Ve druhé fázi kampaň využije možnosti retargetingu.

Komunikaci podpořily billboardy u kancelářských center, bannerová kampaň na oborových médiích (Zdrojak.cz, Lupa.cz) i letáky distribuované v blízkosti kancelářských center, kde sídlí největší IT hráči. Ke kampani speciálně vytvořená microsite pak lákala na soutěž o tisíc jídel zdarma.

V úterý 18. října v poledne rozeslala služba na „vítězné“ kontakty krabičky se „sedliackymi a bryndzovými haluškami, pečenou kačicou, tatranskými morčacimi prsiami s hríbikmi a oštiepkom“. Po rozbalení oběda pak IT odborníci našli také pracovní pozvánku na Slovensko.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy