McCann
Tatra Jesenka, Tatra Piknik, Tatra Pikao
Pokaždé jako poprvé
- Online
- 6737
Klient | Mlékárna Hlinsko |
---|---|
Značka | Tatra Jesenka, Tatra Piknik, Tatra Pikao |
Obor | Potraviny |
Mlékárna Hlinsko spustila novou kampaň, v níž podobně jako jiné firmy v poslední době spoléhá na nostalgii někdejších "Husákových dětí" a znovuobnovenou touhu po výrobcích, které znají ze svého dětství. Tentokrát se to týká zahuštěného slazeného mléka v tubě, které se prodávalo pod značkou Tatra. Mlékárna Hlinsko uvádí na trh tři kondenzované slazené produkty v tubách – smetanu Jesenku, plnotučné mléko Piknik a plnotučné mléko s kakaem Pikao. Doprovázejí je spoty, které odkazují na internetovou microsite nazvanou Pokaždé jako poprvé. Ta podporuje nostalgickou náladu dnešních čtyřicátníků mimo jiné soutěží, v níž mají sdílet své fotky z dětství a konfrontovat je se svými současnými snímky ve stejné situaci. Soutěží přitom o zážitkové vouchery a o krabice Tatra tub. Kampaň připravila agentura McCann Prague, spoty vznikly v produkční společnosti Punch.
Komentáře