Rapio, Vlastní tvorba
Tatra
Mlsání, které ne(o)mrzí
- Televize
- 3227
Klient | Mlékárna Hlinsko |
---|---|
Značka | Tatra |
Obor | Potraviny |
Produkce | Seven Heaven |
Režisér | František Antonín Brabec |
Web | http://www.tatramleko.cz/ |
Mlékárna Hlinsko spustila nový televizní spot značky kondenzovaného slazeného mléka Tatra. Spot s titulem Mlsání, které ne(o)mrzí existuje v patnáctivteřinové a třicetivteřinové variantě. Kreativní podoba kampaně vznikla částečně inhouse za pomoci konzultační marketingové společnosti Rapio, spot byl natočen produkcí Seven Heaven pod dohledem F. A. Brabce. Spot cílí na ženy - matky mezi 20 a 55 lety a běží od 26. září do 20. listopadu. V další fázi jej mají eventuálně podpořit aktivity na sociálních sítích a akce v místě prodeje.
Kampaň odkazuje na "tradiční chuť" kondenzovaných nápojů Piknik, Pikao nebo Jesenka. "Tradiční pochoutky z dětských let Pikao, Piknik nebo Jesenka představují zdravější alternativu k běžně prodávaným sladkostem. Obsahují pouze mléko a cukr, případně kakao," tvrdí marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko Veronika Pácaltová. Mlékárně podle ní používá "tradiční výrobu" už desítky let, a to za použití stále stejných ingrediencí typu kakaa z Nizozemska.
Komentáře