upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Rapio, vlastní tvorba

Tatra
Mlsání, které ne(o)mrzí

Klient Mlékárna Hlinsko
Značka Tatra
Obor Potraviny
Produkce Seven Heaven
Režisér František Antonín Brabec
Web http://www.tatramleko.cz/

Mlékárna Hlinsko spustila nový televizní spot značky kondenzovaného slazeného mléka Tatra. Spot s titulem Mlsání, které ne(o)mrzí existuje v patnáctivteřinové a třicetivteřinové variantě. Kreativní podoba kampaně vznikla částečně inhouse za pomoci konzultační marketingové společnosti Rapio, spot byl natočen produkcí Seven Heaven pod dohledem F. A. Brabce. Spot cílí na ženy - matky mezi 20 a 55 lety a běží od 26. září do 20. listopadu. V další fázi jej mají eventuálně podpořit aktivity na sociálních sítích a akce v místě prodeje.

Kampaň odkazuje na "tradiční chuť" kondenzovaných nápojů Piknik, Pikao nebo Jesenka. "Tradiční pochoutky z dětských let Pikao, Piknik nebo Jesenka představují zdravější alternativu k běžně prodávaným sladkostem. Obsahují pouze mléko a cukr, případně kakao," tvrdí marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko Veronika Pácaltová. Mlékárně podle ní používá "tradiční výrobu" už desítky let, a to za použití stále stejných ingrediencí typu kakaa z Nizozemska.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy