Zaraguza
Tchibo
Chlapské nákupy / Filip Blažek
- Online
- 3489
| Klient | Tchibo Praha |
|---|---|
| Značka | Tchibo |
| Obor | Oblečení, móda |
| Produkce | AtSwim |
| Režisér | Jan Pavlacký |
| Art director | Matuš Stenko, Dorota Hošovská |
| Creative director | Michal Pastier, Radovan Andrej Grežo |
| Copywriter | Tadeáš Haager |
| Fotograf/ka | Jakub Dvorský |
Značka Tchibo, producent kávy a také prodejce oblečení, chce přimět muže k nakupování. Kampaní Chlapské nákupy od agentury Zaraguza se proto snaží ukázat, že v internetovém obchodě Tchiba můžou nakoupit rychle a pohodlně. Ústřední postavou kampaně je český herec Filip Blažek v roli stylového průvodce nákupy. Kampaň pro Česko a Slovensko běží na Facebooku, YouTube a dalších afinitních obsahových webech. Kampaň vznikala tři dny, vzniklo 5 spotů a 10 fotografií.
„Nechceme naše zákazníky otravovat nudnými a zdlouhavými řečmi o výhodách nakupování u nás. Naším cílem je, aby mohli pořídit vše, co chtějí, dříve, než dopijí kávu, a ve zbylém čase se pobavili,” uvedl Jan Kulhánek, category manager non-food segmentu Tchibo Praha. Tomu odpovídá i pojetí kampaně. „V prvních vteřinách sdělíme vše potřebné a po zbytek spotu se snažíme chlapy už jen pobavit,” podotkl Radovan Andrej Grežo ze Zaraguzy.
Klipy doprovází hudební podkres, který zkomponovali Jiří Burian (alias Kapitán Demo) a Mikoláš Růžička (kapela Piano), spolupracující v projektu Republic of Two.






Komentáře