upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Tchibo
Chlapské nákupy / Filip Blažek

Klient Tchibo Praha
Značka Tchibo
Obor Oblečení, móda
Produkce AtSwim
Režisér Jan Pavlacký
Art director Matuš Stenko, Dorota Hošovská
Creative director Michal Pastier, Radovan Andrej Grežo
Copywriter Tadeáš Haager
Fotograf/ka Jakub Dvorský

Značka Tchibo, producent kávy a také prodejce oblečení, chce přimět muže k nakupování. Kampaní Chlapské nákupy od agentury Zaraguza se proto snaží ukázat, že v internetovém obchodě Tchiba můžou nakoupit rychle a pohodlně. Ústřední postavou kampaně je český herec Filip Blažek v roli stylového průvodce nákupy. Kampaň pro Česko a Slovensko běží na Facebooku, YouTube a dalších afinitních obsahových webech. Kampaň vznikala tři dny, vzniklo 5 spotů a 10 fotografií.

„Nechceme naše zákazníky otravovat nudnými a zdlouhavými řečmi o výhodách nakupování u nás. Naším cílem je, aby mohli pořídit vše, co chtějí, dříve, než dopijí kávu, a ve zbylém čase se pobavili,” uvedl Jan Kulhánek, category manager non-food segmentu Tchibo Praha. Tomu odpovídá i pojetí kampaně. „V prvních vteřinách sdělíme vše potřebné a po zbytek spotu se snažíme chlapy už jen pobavit,” podotkl Radovan Andrej Grežo ze Zaraguzy.

Klipy doprovází hudební podkres, který zkomponovali Jiří Burian (alias Kapitán Demo) a Mikoláš Růžička (kapela Piano), spolupracující v projektu Republic of Two.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy