Zaraguza
Tchibo
Tchibo svět
- Online
- 2945
Klient | Tchibo Praha |
---|---|
Značka | Tchibo |
Obor | Potraviny |
Web | http://www.tchibosvet.cz |
V rámci podpory své mobilní aplikace připravila Tchibo Praha panoramatickou hru pro mobilní telefony a tablety. Zákazníci v ní v prostředí virtuálního bytu označováním výrobků Tchibo sbírají slevové procentní body. Mají možnost vysoutěžit si slevu do 20 %, kterou mohou uplatnit v mobilní aplikaci, v tabletové aplikaci a v e-shopu firmy.
Hru lze najít na www.tchibosvet.cz a funkční je na zařízeních s podporou WebGL a gyroskopickým ovládáním. „Právě gyroskop umožňuje sférický pohyb v herním prostředí a simulaci reálného pohybu na obrazovce. Hra je umístěna do šesti místností existujícího bytu z pražského Žižkova,“ tvrdí Steffen R. Saemann, marketingový ředitel společnosti Tchibo Praha. Ve hře je zobrazeno celkem 20 výrobků z aktuálních kolekcí i ze stálé nabídky. Hrát lze i opakovaně.
Hru vytvořila digitální agentura Zaraguza. Dostupná bude do poloviny listopadu v Česku a na Slovensku, podle agentury o ni už ale projevily v rámci skupiny Tchibo zájem jiné trhy. Nejdřív ji bude adaptovat pravděpodobně polské Tchibo.
Reklamní kampaň na podporu hry a m-commerce Tchibo poběží ve vlastních médiích firmy (Facebook, Twitter, newslettery) a formou PPC kampaní na portálech Google, Seznam, YouTube a Facebooku. Podpoří ji i vybraní vloggeři a PR.
Komentáře