upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Triad Advertising

Tchibo
Jedna káva pro každé tvé já

Klient Tchibo
Značka Tchibo
Obor Nealkoholické nápoje
Web http://www.cernanebobila.cz/

Potravinový a nápojový producent Tchibo spustil digitální kampaň své kávy Tchibo for Black ’n White, využívající Facebook, YouTube, Stream a displayové formáty. Kampaň připravila agentura Triad Advertising. Její pojetí navazuje na televizní spot a pokračuje v konceptu Jedna káva pro každé tvé já. Komunikace odstartovala dvojicí minimalistických videí v černobílém ladění. "Pomocí vyhrocených scének ukazujeme vždy v jednom videu dvě na pohled stejné situace, jen jedna si říká o černou kávu a druhá o hodně mléka. Cílem videí je vizuálně navázat na televizní spot a dovysvětlit hlavní myšlenku jedné kávy pro každé tvé já," tvrdí kreativní ředitel Triadu Matouš Fridrich. Videa podle něj slouží k zásahu relevantní cílové skupiny a vytvoření publika, které agentura dál využíváme v druhé polovině kampaně. "Tam necháváme na nich, aby ukázali, jaké je každé jejich já," dodává Fridrich.

Lidé, kteří jsou již seznámení s produktem, dostanou možnost navrhnout, pro které situace se hodí černá a pro které bílá káva. K tomuto slouží microsite Černá nebo bílá s editorem černo-bílého hrnečku, na jehož strany mohou uživatelé přenést svůj návrh, a ten dále sdílet. Každý týden bude 10 nejvtipnějších autorů oceněno hrnečkem s jejich vlastním návrhem a zásobou kávy.

"Z vyhodnocení loňské kampaně vyplynulo, že někteří zákazníci ne zcela pochopili hlavní benefit produktu. Ve spolupráci s agenturou jsme se proto rozhodli využít v online prostředí princip učení se. Lidé nejlépe porozumí sdělení a zapamatují si ho, pokud si na něj sami sáhnou, a navíc ho mohou aktivně využít či interpretovat. Věříme, že lidem, kteří si navrhnou svůj vlastní hrneček pro bílou i černou kávu, zůstane benefit produktu v povědomí delší dobu, než po pasivní konzumaci televizního spotu či online videa. Zároveň mohou své návrhy sdílet a tím nám pomoci s rozšířením kampaně," tvrdí junior brand manažerka Tchibo Praha Veronika Šreiberová

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy