Ogilvy & Mather
Tesco
Experti na hračky přicházejí
- Televize
- 1466
| Klient | Tesco Stores ČR |
|---|---|
| Značka | Tesco |
| Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
| Produkce | Filmservice |
| Režisér | Tomáš Mašín |
| Art director | Petr Radotínský |
| Copywriter | Jan Lenkvík |
| Regional Account Director | Tomáš Fanta |
| Web | https://itesco.cz/sezony/vanoce/kniha/ |
Obchodní řetězec Tesco zahájil novou vánoční kampaň. Účinkují v ní děti jakožto nejpovolanější odborníci na vánoční dárky. Tesco připravilo televizní spot zaměřený na širokou nabídku hraček. Ten podpoří celkem sedm digitálních videí, v nichž děti s nadšením testují sedm konkrétních hraček. Videa jsou určená pro kanál YouTube, sociální síť Facebook a webovou stránku itesco.cz/vanoce, na kterou odkazují i TV spoty.
Natáčení televizních spotů pro celý region probíhalo v prodejně Tesco Zličín a zúčastnilo se ho přes 40 dětí ve věku od 4 do 8 let. Režie se ujal Tomáš Mašín a produkčně natáčení zastřešila společnost Filmservice. Digitální videa vznikala lokálně, v Česku ve studiu Pokrok pod taktovou Mug Shots (Tomáš Brožek, Jindra Malík).
Kampaň poběží v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a vznikla ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather.

Komentáře