Ogilvy & Mather
Tesco Finanční služby
Sázka
- Televize
- 3564
Klient | Tesco Stores ČR/SR |
---|---|
Značka | Tesco Finanční služby |
Obor | Finanční služby |
Režisér | Jan Těšitel |
Tesco Stores ČR zahájily novou televizní kampaň na Tesco Finanční služby, jejichž poskytovatelem je úvěrová společnost Home Credit. Kampaň má značku víc přiblížit zákazníkůmt a představit jako její hodnoty transparentnost a výhodnost. Reklamy divákům představují hlavní produkt – hotovostní půjčku, která za řádné splácení garantuje úrokovou sazbu nižší, než je bankovní průměr. Nová kampaň, kterou vytvořila agentura Ogilvy & Mather ve spolupráci s marketingovým týmem Home Creditu, se vizuálně i obsahově liší od dosavadní komunikace.
Všechny televizní reklamy jsou nově hrané, zatímco dosud byly pouze animované. Jejich jednotícím obsahovým prvkem je sázka, která se odehrává v pražských obchodech Tesco (spoty se natáčely v Tesco Eden a Tesco Zličín. „Kampaní chceme zvýšit povědomí o značce Tesco Finanční služby. Proto jsme se rozhodli přejít k vizuálně výraznému konceptu,“ říká manažerka finančních služeb Tesco ČR/SR Markéta Koptišová Mocová.
Nová televizní reklama představuje produkt Hotovostní půjčka. Ta má garantovat, že klientova výsledná úroková sazba bude nižší, než je bankovní průměr vyhlášený Českou národní bankou, respektive Národnou bankou Slovenska. Kampaň poběží na televizních stanicích v Česku i na Slovensku – Prima, Barrandov, Óčko a JOJ, Markíza. Samotnou realizaci si vzal na starost režisér Jan Těšitel. Kampaň podporuje komunikace v obchodech Tesco, neadresná distribuce letáků a online komunikace.
Komentáře