Loosers
Tesco Mobile
Buďte si blíž
- Tisk
- 1095
Klient | Tesco |
---|---|
Značka | Tesco Mobile |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Fotograf/ka | Pavel Hejný |
Necelý rok po svém vstupu na trh virtuálních mobilních operátorů přichází Tesco Mobile s novým vizuálním stylem. Jeho součástí je claim Buďte si blíž. Hlavními hrdiny jsou reální klienti a jejich životní příběhy. V souvislosti s tím Tesco Mobile také snížil ceny volání. Podle aktuálního odhadu Telefóniky O2 drží Bleskmobil, právě Tesco Mobile a Mobil od ČEZ společně 60 až 70 % trhu virtuálních operátorů.
Obchodní domy Tesco uvedly své mobilní předplacené karty v síti Telefóniky loni v květnu, kampaní adaptovanou ze zahraničí.
Teď "bezemoční komunikaci reprezentovanou světlemodrou formulí, se kterou se mohli zákazníci jen stěží ztotožnit", opouští a přiklání se "k přívětivým tvářím českých lidí všech věkových skupin". Inzeráty se tak objevují s předškolními dvojčaty, mladou partičkou, manželi i párem prarodičů.
Rebranding se projevil zejména v obchodech Tesco, které jsou základnou značky Tesco Mobile. Zcela se změnily prezentační stojany, informační letáky i samotná balení s kartami SIM. Virtuální operátor se propaguje přímo v regálech u konkrétních produktů. Nový styl komunikace se odrazil i v online prostředí na rebrandovaném webu a facebookové stránce.
Vizuální změnu, nový styl komunikace a vylepšenou nabídku pro zákazníky podporuje kampaň také dalšími kanály. „Vsadili jsme na masivní netradiční direct mail odeslaný členům partnerského programu Clubcard. Dále jsme nasadili spoty do rádií, příběhy z rodin rozvíjíme i v inzerci, internetových bannerech a promyšlené social media komunikaci,“ vyjmenovává manažer značky Branko Gugleta.
Komentáře