Istropolitana Ogilvy
Tesco Mobile
Štědroň / Pavel Cejnar
- Televize
- 3610
Klient | Tesco Stores ČR |
---|---|
Značka | Tesco Mobile |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Web | http://www.tescomobile.cz |
Virtuální operátor Tesco Mobile startuje novou kampaň, v níž zákazníkům nabídne rychlý mobilní internet přes LTE, převod nevyčerpaných dat či slevy na nákupy. V komunikaci počítá konkrétně s televizním sponzoringem probíhajícího mistrovství světa v hokeji, soutěžemi v rádiu Evropa 2, POS materiály ve vlastních obchodech Tesco, online reklamou a eventy. Výraznější komunikační podpora bude i na sociálních sítích. Kampaň pro české Tesco Mobile připravila slovenská agentura Istropolitana Ogilvy.
Lepší personifikaci nových služeb má zajistit nová tvář kampaně, kterou je moderátor rádia Evropa 2 Pavel Cejnar. Ten bude do dlouhodobého konceptu zapojen jako hlavní tvář a ambasador značky, v kampani bude vystupovat jako Štědroň, který zákazníkům zprostředkuje "štědré" výhody a novinky. Postavu Štědroně používala značka už dřív, ale ne ve spojení se známou tváří. „Pro koncept Štědroně jsme potřebovali někoho, kdo bude reprezentovat značku v kompletním komunikačním mixu a zároveň bude víc v kontaktu s naším zákazníkem," podotkla Lada Franková, manažerka Tesco Mobile.
Službu virtuálního operátora nabízí britské Tesco v Česku od května 2013, provozuje ho v síti O2, v současnosti udává 150.000 zákazníků.
Komentáře