RMP - Retail marketing practice
Tesco
Pekař
- Televize
- 4027
Klient | Tesco Stores ČR |
---|---|
Značka | Tesco |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Produkce | RMP - Retail marketing practice |
Obchodní řetězec Tesco hodlá podpořit vnímaní kvality čerstvého pečiva televizním spotem, v němž kvůli zdůraznění autenticity hraje skutečný zaměstnanec poděbradské pekárny Tesco Milan Hroch. Televizní spot v dramatizaci jednoho pracovního dne zdůrazňuje dostupnost kvalitního a vždy čerstvého pečiva, a to i ve večerních hodinách.
Společnost Tesco má síť vlastních pekáren, ve kterých peče čerstvé výrobky čtyřikrát denně. Pekárny jsou téměř ve všech 50 velkých obchodech. Tam, kde z kapacitních nebo technologických důvodů péct nemůže, Tesco využívá síť místních a kvalitních dodavatelů kvalitního pečiva.
Režie nového spotu se ujal renomovaný dánský reklamní režisér Martin Aamund, který je držitelem mnoha profesních ocenění včetně toho nejprestižnějšího z festivalu v Cannes. Za kamerou stál Jens Jacobs Thorsen.
Komentáře