upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

RMP - Retail marketing practice

Tesco
Pekař

Klient Tesco Stores ČR
Značka Tesco
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Produkce RMP - Retail marketing practice

Obchodní řetězec Tesco hodlá podpořit vnímaní kvality čerstvého pečiva televizním spotem, v němž kvůli zdůraznění autenticity hraje skutečný zaměstnanec poděbradské pekárny Tesco Milan Hroch. Televizní spot v dramatizaci jednoho pracovního dne zdůrazňuje dostupnost kvalitního a vždy čerstvého pečiva, a to i ve večerních hodinách.

Společnost Tesco má síť vlastních pekáren, ve kterých peče čerstvé výrobky čtyřikrát denně. Pekárny jsou téměř ve všech 50 velkých obchodech. Tam, kde z kapacitních nebo technologických důvodů péct nemůže, Tesco využívá síť místních a kvalitních dodavatelů kvalitního pečiva.

Režie nového spotu se ujal renomovaný dánský reklamní režisér Martin Aamund, který je držitelem mnoha profesních ocenění včetně toho nejprestižnějšího z festivalu v Cannes. Za kamerou stál Jens Jacobs Thorsen.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy