Ogilvy & Mather
Tesco
Příběhy psané chutí
- Televize
- 922
Klient | Tesco Stores ČR |
---|---|
Mediální agentura | Mediacom |
Značka | Tesco |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Režisér | Arni Thor Jonsson |
Obchodní řetězec Tesco zahájil novou kampaň Příběhy psané s chutí. V té se každý měsíc představí nové příběhy, které ukazují, že Tesco rozumí, jak důležité jsou potraviny v životě zákazníků. V příbězích Tesco sleduje zvyky českých zákazníků v průběhu celého roku. První příběh pro březen je o pečené kachně, velikonočním jídle.
Hlavní příběh měsíce je vždy doprovázený několika dalšími Příběhy psanými s chutí, které poběží v rádiu, na sociálních sítí, na internetu a v obchodech. Ingredience a recepty přestavovaného jídla budou dostupné ve velkých obchodech Tesca a na internetu. Všechny příběhy jsou inspirované zákazníky, některé jsou přímo od dodavatelů, výrobců nebo neziskových organizací, které s Tescem spolupracují.
Kampaň vytvořila společnost Ogilvy&Mather, ve spolupráci s Meadiacomem zodpovědným za nákup médií. Poběží v televizi, radiu, tisku, v obchodech, venkovních prostorech a online. První televizní reklama byla natočena islandským režisérem Arni Thor Jonssonem.
Komentáře