upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Czech Promotion

Tescoma
Týden s Tescomou

Klient Tescoma
Značka Tescoma
Obor Nábytek, domácnost, kancelář

Český výrobce kuchyňských potřeb Tescoma přichází poprvé s vlastní televizní kampaní. Proběhne od 21. dubna do 1. května 2017. "Nechtěli jsme dělat pouze klasický hardsellový spot, ale vytvořit image spot, ve kterém představujeme svět kuchyně pomocí emocí, zážitků, chutí a vůní. Svět, který milují naše zákaznice a zákazníci. Poté navazujeme na hardsellovou část, která má za cíl maximální výkon," popisuje šéf marketingu Tescomy Jan Podhorný.

Spot poběží na kanálech Nova, Nova Cinema, skupiny Prima a Barrandov. Současně bude vidět na videokanálech iPrima.cz, iVysílání České televize, na videowebech Seznam.cz, Mafry, Czech News Center a také na Facebooku a na YouTube. Komunikační mix zároveň zahrnuje 2 miliony letáků, rozhlasový spot na rádiu Impuls a v instoru, POS a direct mail.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy