Doblogoo, Kaspen/Jung von Matt
Tiguan
New in Town
- Online
- 2758
Klient | Volkswagen |
---|---|
Značka | Tiguan |
Obor | Auto moto |
Nový SUV model Tiguan od Volkswagenu propagují v nové kampani New in Town známé tváře z oblasti sportu, designu, hudby, gastronomie, cestování, fotografie a umění. Patří mezi ně designér Maxim Velčovský, herečka Jitka Schneiderová, zpěvák David Koller, badmintonista Petr Koukal, novinář Miloš Čermák, gurmán Pavel Maurer, novinář a cestovatel Tomáš Poláček, duchovní matka farmářských trhů v Česku Hana Michopulu, herec Lukáš Hejlík, architekt Petr Kučera, fotograf Jan Březina a módní návrhářky značky Chatty Anna Tušková a Radka Sirková. Ti všichni budou pod hashtagem #newintown sdílet své zážitky s Tiguanem na sociálních sítích a mapovat zajímavá místa, která s vozem navštíví, na webu New in Town (webová stránka bude spuštěna 1. června 2016) ve formě snímků, videí, nebo textů. Lokální kampaň poběží od 1. června do poloviny července 2016.
Součástí 360° kampaně bude i souběžná komunikace prostřednictvím sociálních sítí ve spolupráci s výše uvedenými osobnostmi. Kampaň připravila agentura Kaspen/Jung von Matt ve spolupráci s Doblogoo, která zajišťuje komunikaci s osobnostmi a realizaci eventů k uvedení nového Volkswagenu Tiguan.
Komentáře