upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Insidea

Top-Pojištění.cz
Pojištění mávnutím křídel

Klient Top-Pojištění.cz
Značka Top-Pojištění.cz
Obor Finanční služby

Online srovnávač pojištění Top-Pojištění.cz odstartoval kampaň, na kterou si v tendru vybral komunikační agenturu Insidea Tomáše Tržila a Marka Říhy.

Kampaň je zaměřena zejména na zvýšení povědomí o značce Top-Pojištění.cz a o možnosti online srovnání pojištění a měla by běžet až do poloviny příštího roku. Do konce letošního roku poběží pouze online, v roce 2017 by ji měly doplnit také různé outdoorové formáty v podobě spíš nestandardních řešení venkovní reklamy.

„Při analýze stávající situace se jako zásadní ukázaly dva problémy: nezáživné a mnohdy neoblíbené téma pojištění a dosavadní finančnický a studený až neosobní styl komunikace. Tu jsme proto postavili na chytrém, veselém a někdy i trošku bláznivém papouškovi, který byl okamžitě pokřtěný na Topouška,“ uvedl pro Médiář kreativní ředitel a spolumajitel Insidey Říha. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy