Insidea
Top-Pojištění.cz
Pojištění mávnutím křídel
- Online
- 2519
Klient | Top-Pojištění.cz |
---|---|
Značka | Top-Pojištění.cz |
Obor | Finanční služby |
Online srovnávač pojištění Top-Pojištění.cz odstartoval kampaň, na kterou si v tendru vybral komunikační agenturu Insidea Tomáše Tržila a Marka Říhy.
Kampaň je zaměřena zejména na zvýšení povědomí o značce Top-Pojištění.cz a o možnosti online srovnání pojištění a měla by běžet až do poloviny příštího roku. Do konce letošního roku poběží pouze online, v roce 2017 by ji měly doplnit také různé outdoorové formáty v podobě spíš nestandardních řešení venkovní reklamy.
„Při analýze stávající situace se jako zásadní ukázaly dva problémy: nezáživné a mnohdy neoblíbené téma pojištění a dosavadní finančnický a studený až neosobní styl komunikace. Tu jsme proto postavili na chytrém, veselém a někdy i trošku bláznivém papouškovi, který byl okamžitě pokřtěný na Topouška,“ uvedl pro Médiář kreativní ředitel a spolumajitel Insidey Říha.
Komentáře