upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Smart Point

Choceňské tradiční pomazánkové
Názvy se mění, kvalita zůstává

Klient Choceňské mlékárny
Značka Choceňské tradiční pomazánkové
Obor Potraviny

Choceňská mlékárna má celoplošnou kampaň, reflektující povinnou legislativní úpravu názvu pomazánkového másla, platnou dle vyhlášky Evropského soudního dvora od 1. května 2014, podle níž musí vypustit slovo "máslo". Stěžejním nástrojem komunikace je sponzoring afinitních pořadů na stanicích České televize, Primy a východočeské V1. Kromě televizního spotu, kterému hlas propůjčila Markéta Hrubešová, se vizuál kampaně průběžně objevuje v printových inzercích, na outdoorových nosičích, je komunikován prostřednictvím imageových online bannerů či v rámci tématických PR aktivit.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy