Scholz & Friends Praha
Transportbeton
Beton až do domu
- Venkovní
- 1726
Klient | Českomoravský beton |
---|---|
Značka | Transportbeton |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Hlavním cílem podzimní outdoorové kampaně Českomoravského betonu je propagace produktu Transportbeton. Jedná se o beton vyrobený na míru a dovezený na danou stavbu. Kampaň se soustředí a cílí zejména na individuální stavitele (stavebníky rodinného domu, bazénu, garáže, příjezdové cesty), kterým firma připraví a doveze materiál přímo na stavbu.
Celkem 84 reklamních ploch s dvěma novými vizuály (lišící se obsahem krabice na pizzu - dům a bazén) tvoří součást podzimní části letošní reklamní kampaně společnosti Českomoravský beton, jednoho z nejvýznamnějších výrobců transportbetonu na našem trhu. Podzimní část outdoorové kampaně kombinující billboardy, bigboardy a dva doublebigboardy začala v září a potrvá do konce října. Od 7. října ji také podpoří behaviorálně cílená online kampaň na portálu Novinky.cz.
„Billboardy zatím žádná z firem vyrábějící beton ve větší míře nevyužila, šlo vždy jen o jednotlivé kusy,“ uvádí důvody pro výběr média Jan Veselý, marketingový manažer firmy Českomoravský beton. „Kromě toho nám billboardy umožnily i prezentaci v regionech, a to přímo v těch městech, kde jsou naše betonárny.“ Umístění reklamních ploch totiž kopíruje rozmístění jednotlivých provozů skupiny Českomoravský beton. Billboardy navíc oslovují i stavebníky, kteří nemají čas číst, případně přístup k internetu.
Stále je také aktivní landing page www.vychutnejsisvoustavbu.cz, kterou Českomoravský beton spustil už v rámci jarní části kampaně. Lze se sem dostat automaticky také prostřednictvím www.betonazdodomu.cz. Reklamní kampaň s heslem Vychutnej si svou stavbu začala na jaře 2013 billboardovou a online kampaní, doplněnou printem. Vizuály billboardů však navíc obsahovaly také navigaci na nejbližší betonárnu skupiny Českomoravský beton a údaj o její vzdálenosti.
Komentáře