upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Loosers

Trollbeads
Malé velké příběhy

Klient Trollbeads
Značka Trollbeads
Obor Oblečení, móda

Dánská šperkařská ikona Trollbeads realizovala v Praze druhou vlnu své "nejmenší kampaně na světě". Znovu představila šperky a prezentovala otevření nové kamenné prodejny v Centru Chodov.

"V druhé vlně jsme vytvořili dioramata 8 lidských příběhů, vybrali jsme zajímavá místa Prahy, mikropříběhy na nich instalovali a následně zaznamenávali reakce okolí pro online video, které je i tentokrát hlavním médiem kampaně. Vše navíc bylo časově a místně odvozeno od programu Signal Festivalu. Ve dnech tohoto eventu jsme tak k našim příběhům v měřítku 1:20 přilákali pozornost tisíců kolemjdoucích," uvedl ke kampani Radek Hradil, spolumajitel firmy s exkluzivním zastoupením pro Česko.

Kampaň v rámci konceptu Malá připomenutí velkých okamžiků vymyslela a kompletně zrealizovala agentura Loosers. "Výsledky první vlny kampaně byly výborné. Po této druhé vlně budeme s Loosers pracovat na dalších kampaních, tentokrát již zaměřených na celé Česko a společně budeme také realizovat kontinuální komunikaci a prodej šperků na sociální sítích," doplnil Hradil.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy