upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy

TV Pětka
Senzaden / Mahulena Bočanová

Senzaden / Mahulena Bočanová
Klient Metropol TV
Značka TV Pětka
Obor Média, vydavatelství, marketing

Hlavní roli v launchovací kampani nové televizní stanice TV Pětka mají celebrity - konkrétně Iveta Bartošová, Zdeněk Izer, Mahulena Bočanová či Markéta Hrubešová. Claim kampaně, která cílí hlavně na ženy 40+, zní "jediná opravdu česká televize".

Kampaň s bulvárním nádechem, včetně strategie a vizuálního stylu, připravily agentury ve skupině Ogilvy, které uspěly ve výběrovém řízení.

Využívá billboardy či autobusy, venkovní plochy doplní v polovině října, kdy TV Pětka začne vysílat, inzerce v tisku, internetové bannery a rozhlasové spoty. V produkci TV Metropol pak vzniknou i video spoty, které se vedle self promo ve vlastním vysílání objeví i na internetu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy