Ogilvy
TV Pětka
Buřtcajk na WC / Zdeněk Izer
- Venkovní
- 5137
Klient | Metropol TV |
---|---|
Značka | TV Pětka |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Hlavní roli v launchovací kampani nové televizní stanice TV Pětka mají celebrity - konkrétně Iveta Bartošová, Zdeněk Izer, Mahulena Bočanová či Markéta Hrubešová. Claim kampaně, která cílí hlavně na ženy 40+, zní "jediná opravdu česká televize".
Kampaň s bulvárním nádechem, včetně strategie a vizuálního stylu, připravily agentury ve skupině Ogilvy, které uspěly ve výběrovém řízení.
Využívá billboardy či autobusy, venkovní plochy doplní v polovině října, kdy TV Pětka začne vysílat, inzerce v tisku, internetové bannery a rozhlasové spoty. V produkci TV Metropol pak vzniknou i video spoty, které se vedle self promo ve vlastním vysílání objeví i na internetu.
Komentáře