upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

TV Prima
Je Prima být šéf / Zdeněk Pohlreich

Je Prima být šéf / Zdeněk Pohlreich
Klient FTV Prima
Značka TV Prima
Obor Média, vydavatelství, marketing

V sobotu 30. srpna po večerních zprávách představí televize Prima svůj nový design. Nová bude celá vnitřní grafika, divákům se postupně představí podzimní identy televize a změnou prošel i zvukový design. Proměna vizuální stránky stanice je výsledkem práce kreativního oddělení Prima Group pod vedením kreativního ředitele Michala Paciny. Ten na téže pozici léta pracoval v konkurenční Nově.

Redesign má přinést nový koncepční přístup ke značce Prima. Vnitřní grafika chce být přehlednější a výraznější. Prima se vrací k oranžové jako hlavní korporátní barvě. Doplňuje ji červenou, tyrkysovou, černou a bílou.

Od soboty se také na obrazovce začnou představovat tváře Primy ve spojení s pořady, v nichž se pravidelně objevují. Doprovodí to modifikace hlavního sloganu je Prima žít naplno, je Prima být nad věcí, je Prima být milý, je Prima být šéf, je Prima že jedeme. V identech se objeví Gabriela Kratochvílová, Roman Šebrle, Tereza Kostková, Václav Postránecký, Zdeněk Pohlreich, Iva Kubelková, Petra Hřebíčková či duo Richard Genzer a Michal Suchánek.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy