upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

TV Prima
Máme rádi Česko

Klient FTV Prima
Značka TV Prima
Obor Média, vydavatelství, marketing
Produkce Studio 2visible, Lumiere Films
Creative director Aleš Pýcha
Režisér Ludvík Franc
Kameraman Jan Schwarcz
Grading a speciální efekty Ondřej Kroutil
Fotograf/ka PixelPromo

Televize Prima odvysílá 25. ledna ve 20.15 první díl druhé řady show Máme rádi Česko. Své týmy sestavené ze známých lidí povedou jako kapitáni Jakub Prachař a nově Martin Dejdar. Show propaguje kampaň, jejíž koncept dal dohromady Aleš Pýcha, čerstvý marketingový ředitel Primy (předtím dlouho na témže postu v Mafře).

„Marketingovou kampaň k zavedení formátu na obraz jsme rozdělili do dvou částí. První teaserová část (od 1. do 19. ledna) má upozornit a vzbudit zájem (buzz) pomocí ikon české historie, Karla IV. a Rudolfa II. V druhé části kampaně (od 20. ledna) odkryjeme formát a nasměrujeme diváky na konkrétní čas a stanici, přičemž představíme kapitány jednotlivých týmů,“ uvedl Pýcha.

„On-air část kampaně je propojená s off-airovou a představuje oba ikonické kapitány v bojové poloze, kdy přiznáváme sudího, tedy moderátora celé show – Libora Boučka. V obou částech používáme základní a funkční symboliku, tedy meče, štít a trikoloru. Inhouse PR komunikace je pevnou součástí kampaně a doplňuje v printu a onlinu časovou osu marketingové části kampaně," popsal.

Použité mediatypy

  • venkovní: billboardy a bigboardy napříč celou republikou
  • online: iPrima.cz, skupiny na Facebooku, další weby (speciální nástrojem kampaně jsou kvízy, které na stránkách Prima Zoom za dva týdny v teaserové části měly přes 100.000 spuštění)
  • print: kreativní formáty rozprostřené napříč deníky a guidy (MF Dnes, Metro, Blesk, regionální Deník a televizní průvodci)
  • rádio: kombinace spotové kampaně a speciálních operací formou soutěžních kvízů ve spolupráci s vybranými rádii (Impuls, Frekvence 1 a rádia ze skupiny GES)

Média si nakupovala sama Prima, částečně mediální agentura OMD.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy