Vlastní tvorba
TV Prima
Máme rádi Česko
- Televize
- 3620
Klient | FTV Prima |
---|---|
Značka | TV Prima |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Produkce | Studio 2visible, Lumiere Films |
Creative director | Aleš Pýcha |
Režisér | Ludvík Franc |
Kameraman | Jan Schwarcz |
Grading a speciální efekty | Ondřej Kroutil |
Fotograf/ka | PixelPromo |
Televize Prima odvysílá 25. ledna ve 20.15 první díl druhé řady show Máme rádi Česko. Své týmy sestavené ze známých lidí povedou jako kapitáni Jakub Prachař a nově Martin Dejdar. Show propaguje kampaň, jejíž koncept dal dohromady Aleš Pýcha, čerstvý marketingový ředitel Primy (předtím dlouho na témže postu v Mafře).
„Marketingovou kampaň k zavedení formátu na obraz jsme rozdělili do dvou částí. První teaserová část (od 1. do 19. ledna) má upozornit a vzbudit zájem (buzz) pomocí ikon české historie, Karla IV. a Rudolfa II. V druhé části kampaně (od 20. ledna) odkryjeme formát a nasměrujeme diváky na konkrétní čas a stanici, přičemž představíme kapitány jednotlivých týmů,“ uvedl Pýcha.
„On-air část kampaně je propojená s off-airovou a představuje oba ikonické kapitány v bojové poloze, kdy přiznáváme sudího, tedy moderátora celé show – Libora Boučka. V obou částech používáme základní a funkční symboliku, tedy meče, štít a trikoloru. Inhouse PR komunikace je pevnou součástí kampaně a doplňuje v printu a onlinu časovou osu marketingové části kampaně," popsal.
Použité mediatypy
- venkovní: billboardy a bigboardy napříč celou republikou
- online: iPrima.cz, skupiny na Facebooku, další weby (speciální nástrojem kampaně jsou kvízy, které na stránkách Prima Zoom za dva týdny v teaserové části měly přes 100.000 spuštění)
- print: kreativní formáty rozprostřené napříč deníky a guidy (MF Dnes, Metro, Blesk, regionální Deník a televizní průvodci)
- rádio: kombinace spotové kampaně a speciálních operací formou soutěžních kvízů ve spolupráci s vybranými rádii (Impuls, Frekvence 1 a rádia ze skupiny GES)
Média si nakupovala sama Prima, částečně mediální agentura OMD.
Komentáře