upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Worldwide Prague, Proboston Creative

Twist
Krmení pro mobilní mazlíčky

Krmení pro mobilní mazlíčky
Klient T-Mobile
Mediální agentura Mediacom
Značka Twist
Obor Mobilní a telekomunikační operátoři

T-Mobile představí ve své srpnové kampani novou podobu předplacené karty Twist. Ta získá novou tvář a styl, odlišitelný od ostatní komunikace operátora. "Základem je myšlenka, že lidé se o svůj mobil pečlivě starají a mají ho jako svého mobilního mazlíčka – proto nese kampaň slogan Twist. Krmení pro váš mobil," uvádí T-Mobile.

Komunikaci budou pomáhat 3D maskoti, kteří se představí i v srpnové kampani. Komunikace začne první srpnový den v online médiích, v outdooru a na sociálních sítích, o týden později bude nasazen i televizní spot. Celá kampaň potrvá do 31. srpna. Kreativní koncept a nadlinkovou i podlinkovou a retailovou komunikaci zajišťuje agentura Havas Worldwide Prague, online má na starost agentura Proboston Creative. Plánování a nákup médií zajišťuje Mediacom Praha. Televizní spot vznikl v produkci Barbory Šafaříkové podle scénáře Anny Kučerové a Dušana Koutského. Vzhled jednotlivých postaviček navrhl výtvarník Přemysl Ponáhlý a oživil je animátor Peter Harakaly. Postprodukci zajistila společnost PFX Progressive. 

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy