Havas Worldwide Prague, Proboston Creative
Twist
Krmení pro mobilní mazlíčky
- Televize
- 2029
Klient | T-Mobile |
---|---|
Mediální agentura | Mediacom |
Značka | Twist |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
T-Mobile představí ve své srpnové kampani novou podobu předplacené karty Twist. Ta získá novou tvář a styl, odlišitelný od ostatní komunikace operátora. "Základem je myšlenka, že lidé se o svůj mobil pečlivě starají a mají ho jako svého mobilního mazlíčka – proto nese kampaň slogan Twist. Krmení pro váš mobil," uvádí T-Mobile.
Komunikaci budou pomáhat 3D maskoti, kteří se představí i v srpnové kampani. Komunikace začne první srpnový den v online médiích, v outdooru a na sociálních sítích, o týden později bude nasazen i televizní spot. Celá kampaň potrvá do 31. srpna. Kreativní koncept a nadlinkovou i podlinkovou a retailovou komunikaci zajišťuje agentura Havas Worldwide Prague, online má na starost agentura Proboston Creative. Plánování a nákup médií zajišťuje Mediacom Praha. Televizní spot vznikl v produkci Barbory Šafaříkové podle scénáře Anny Kučerové a Dušana Koutského. Vzhled jednotlivých postaviček navrhl výtvarník Přemysl Ponáhlý a oživil je animátor Peter Harakaly. Postprodukci zajistila společnost PFX Progressive.
Komentáře