SYMBIO, Yinachi
Twisto
Twistus Splatitel
- Televize
- 3463
Klient | Twisto |
---|---|
Značka | Twisto |
Obor | Finanční služby |
Český start-up Twisto, který umožňuje odložit platbu za nákupy na internetu o 45 dní, přichází v nové kampani s postavou Twista Splatitele. Představuje jeho fungování a několik novinek, například Twisto kartu či platební náramek. Kampaň připravila agentura Symbio společně s agenturou Yinachi. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o značce a posílit základnu takzvaných ověřených registrací, které oproti běžné registraci poskytují uživateli více výhod. Kampaň startuje v listopadu a do konce roku 2017 se objeví v televizi, na sociálních sítích a v kinech.
Ve fázi teasingu kampaň komunikuje příchod Twista prostřednictvím drobnějších formátů. Na ty ve druhé fázi navazují konkrétní ukázky jeho využití v rozsáhlejších výstupech. Kreativu kampaně, produkci spotů, obsahu pro sociální sítě a redesign webu zajistila agentura Symbio. "Přicházíme s vírou, že lidem můžeme ulevit od každodenních nepříjemností spojených s placením. Vytvořili jsme postavu Twista Splatitele, který prostupuje jednotlivými formáty v lehce kontroverzních situacích," vysvětlil koncept creative director Symbia Miky Karas.
Komentáře