upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Miloš Kočí

Uber
#KamToBude

Klient Uber
Mediální agentura OMD
Značka Uber
Obor Komerční služby veřejnosti
Art director Matěj Konečný, David Krátký
Creative director Miloš Kočí
Fotograf/ka Matěj Konečný
Produkce Bypass
Petra Trejbalová Maskérka
Web https://www.uber.com/info/kamtobude/#

Společnost Uber spustila 28. srpna svou první integrovanou kampaň v regionu střední a východní Evropy. Skládá se ze 14 vizuálů (12 je cílených na cestující, 2 na řidiče), které ukazují, v jakých situacích je možné Uber využít. K vidění budou v Praze i Bratislavě během celého září. Uber využije venkovních ploch (CLV, DOOH, bigboardy, metro, busboards) i on-line kanálů (YouTube, Facebook, Instagram). Kampaň má rozšířit povědomí o značce a zvýšit používání služby i těmi, kteří už aplikaci ve svém telefonu mají.

Kreativa je postavena na hře se slovy Uber a na situacích, které vystihují, kdy jej člověk může využít. "Inspirovali jsme se francouzským konceptem od agentury Marcel. Zároveň jsme však od začátku věděli, že musíme jít zákazníkům naproti vlastní cestou, zobrazit reálné lidi v reálném prostředí, aby kampaň fungovala. Český koncept je proto kompletně adaptovaný na české a slovenské prostředí. Na lokalizované verzi se podílel kreativec Miloš Kočí a vznikla tak – jak věříme – svižná a vtipná kampaň,“ uvedl Václav Petr, marketingový manažer ze společnosti Uber.

Uber na rozdíl od obvyklých praktik nenajímal herce ani komparsisty. Postavy, které v kampani hrály, jsou reálné – skutečně těhotná žena v 8. měsíci těhotenství, bernardýn Joker, který je evropským šampionem, více než dvoumetrový ragbista Robert, který je kapitánem české národní reprezentace. A v neposlední řadě oblíbená 89letá babička Dagmar, která už je prakticky "Uber maskotem".

Součástí kampaně je i aktivita na sociálních sítích. Na všech vizuálech je upozornění na soutěž #KamToBude, která má přimět současné i budoucí uživatele k aktivitě. "Chceme, aby se cestující vyfotili v zajímavé nebo vtipné situaci, přidali hashtag a my jim k fotce vytvoříme titulek, tzv. ‚claim‘. Tři šťastní, které na konci vylosujeme, získají jízdy s Uberem na měsíc zdarma. Nejkreativnější výtvor získá cenu," říká k soutěži David Krátký, marketingový specialista ze společnosti Uber.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy