Vlastní tvorba
Uber
Řidiči čtou komentáře
- Online
- 958
Klient | Uber |
---|---|
Značka | Uber |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
České zastoupení přepravní služby Uber spustilo v pátek 21. dubna sedmitýdenní kampaň s názvem Řidiči čtou komentáře. Série videí je inspirovaná takzvanými mean tweets, které proslavil americký moderátor Jimmy Kimmel. Řidiči v nich čtou komentáře, které po jízdě obdrželi od cestujících. Všechna videa jsou ke zhlédnutí na Facebooku, kampaň probíhá i na Instagramu a Twitteru.
Cílem kampaně je poukázat na rozmanitost řidičů, se kterými se cestující v průběhu jízdy Uberem můžou setkat a zároveň je přimět k častějšímu hodnocení jízd. V prvním videu se objeví John S., partnerský řidič, který se do Prahy přistěhoval z New Yorku. V dalších dílech se objeví moderátorka zpráv v českém znakovém jazyce Hana W., slovenský podnikatel Jozef M. či mladý Ukrajinec Vladislav S.
Komentáře