upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Uber
Řidiči čtou komentáře

Klient Uber
Značka Uber
Obor Komerční služby veřejnosti

České zastoupení přepravní služby Uber spustilo v pátek 21. dubna sedmitýdenní kampaň s názvem Řidiči čtou komentáře. Série videí je inspirovaná takzvanými mean tweets, které proslavil americký moderátor Jimmy Kimmel. Řidiči v nich čtou komentáře, které po jízdě obdrželi od cestujících. Všechna videa jsou ke zhlédnutí na Facebooku, kampaň probíhá i na Instagramu a Twitteru.

Cílem kampaně je poukázat na rozmanitost řidičů, se kterými se cestující v průběhu jízdy Uberem můžou setkat a zároveň je přimět k častějšímu hodnocení jízd. V prvním videu se objeví John S., partnerský řidič, který se do Prahy přistěhoval z New Yorku. V dalších dílech se objeví moderátorka zpráv v českém znakovém jazyce Hana W., slovenský podnikatel Jozef M. či mladý Ukrajinec Vladislav S.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy