Istropolitana Ogilvy, Wellen
Ugo
Naprav si karmu
- Televize
- 3898
Klient | Kofola Československo |
---|---|
Značka | Ugo |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Síť ovocných barů a salaterií Ugo mění v polovině května své stále menu a k tomu spouští multikanálovou kampaň. Ta startuje 20. května, poběží dva měsíce. Využije především televizi (stanice skupiny Nova a Prima), dále reklamu na plátnech a v prostorách kin, online a komunikaci v místě prodeje. Cílem kampaně je především posílit znalost značky. Současně s ní mění od 16. května na všech pobočkách instore komunikaci, na které spolupracovalo s agenturou Wellen. Cílem změny je zjednodušit zákazníkům orientaci v nabídce.
Motto Naprav si karmu má být vidět vidět ve všech pobočkách i na produktech. "Zkrátka budeme karmu napravovat online i offline. Slogan je myšlený nadneseně, v kampani komunikujeme především to, že nikdo není svatý a všichni čas od času zhřešíme jídlem. Návštěvou Ugo si ale můžete vou karmu napravit, a třeba tím nastartujete i cestu ke zdravějšímu životnímu stylu,” vysvětluje Alena Hegnerová, head of marketing značky Ugo.
Komentáře