Havas Prague
Unicef
Kde je voda, tam je život
- Venkovní
- 906
| Klient | Unicef |
|---|---|
| Značka | Unicef |
| Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
| Produkce | Dream Studios |
| Art director | Pavel Slováček |
| Creative director | Petr Čech, Jakub Kolařík |
| Account manager | Monika Holmanová |
Nejnovější kampaň Unicef se zaměřuje na problematiku nedostatku pitné vody v Africe. Cílem je informovat veřejnost, že jedna dárcovská SMS vyčistí v Africe 3 644 litrů vody. Pro komunikaci této mechaniky zvolil Havas, který kampaň navrhl k příležitosti Světového dne vody, formu "vodního billboardu". Ten ožívá s deštěm.
Za použití obyčejné impregnace ve spreji a šablony vytvořil agenturní tým ve spolupráci s dobrovolníky Unicef pod okny vysokoškolských kolejí v pražské Troji obraz veselé dětské tváře. Ten na podkladu, jakým byl asfalt, nebyl vidět. V momentě, kdy zapršelo, se však objevila dětská tvář spolu se sloganem Kde je voda, tam je život.


Komentáře