upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Prague

Unicef
Kde je voda, tam je život

Klient Unicef
Značka Unicef
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Produkce Dream Studios
Art director Pavel Slováček
Creative director Petr Čech, Jakub Kolařík
Account manager Monika Holmanová

Nejnovější kampaň Unicef se zaměřuje na problematiku nedostatku pitné vody v Africe. Cílem je informovat veřejnost, že jedna dárcovská SMS vyčistí v Africe 3 644 litrů vody. Pro komunikaci této mechaniky zvolil Havas, který kampaň navrhl k příležitosti Světového dne vody, formu "vodního billboardu". Ten ožívá s deštěm. 

Za použití obyčejné impregnace ve spreji a šablony vytvořil agenturní tým ve spolupráci s dobrovolníky Unicef pod okny vysokoškolských kolejí v pražské Troji obraz veselé dětské tváře. Ten na podkladu, jakým byl asfalt, nebyl vidět. V momentě, kdy zapršelo, se však objevila dětská tvář spolu se sloganem Kde je voda, tam je život.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy