Socialsharks, WMC Grey
UniCredit Bank
Dr. Banka pro Čechy i pre Slovákov / Stránský, Mňahončák
- Online
- 2431
Klient | UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia |
---|---|
Značka | UniCredit Bank |
Obor | Finanční služby |
Creative director | David Suda |
Režisér | Daniel Růžička |
UniCredit Bank připravila na jaro novou marketingovou kampaň s cílem oslovit klienty se zájmem o optimalizaci úvěrů i o další bankovní služby s odměnou za řádné splácení. Banka pro svůj reklamní spot zvolila lékařské prostředí. „Doktor je všeobecně vnímán jako expert ve svém oboru, vzbuzuje důvěru a především přirozený respekt,“ argumentuje Jan Chvojka, ředitel marketingu a komunikace UniCredit Bank.
Banka společně s reklamní agenturou WMC Grey připravovala českou i slovenskou mutaci, za účasti "českého Dr. Banky" Martina Stránského i slovenského herce Martina Mňahončáka.
Banka startuje kampaň 24. března na TV Nova, TV Prima, TV Joj a přidružených kanálech daných mediálních skupin. Dále bude nasazena v outdooru a v onlinu - na Youtube, Facebooku, Twitteru a také na nově založeném účtu na Instagramu. Kampaň na internetu zařizují SocialSharks.
UniCredit aktuálně nasazuje svého Experta na optimalizaci úvěrů na českém a zároveň slovenském trhu.
Komentáře