Scholz & Friends
Unipetrol
Společně
- Venkovní
- 1125
Klient | Unipetrol |
---|---|
Značka | Unipetrol |
Obor | Různé |
Petrochemická společnost Unipetrol odstartovala v Ústeckém kraji marketingovou kampaň, prostřednictvím které chce poukázat na dlouhodobou podporu regionu, jeho obyvatel a životního prostředí a stejně tak na pracovní pozice, které lidem nabízí. Část kraje převlékla do svých zelenobílých barev - od 1. srpna na trase Litvínov - Most jezdí polepená tramvaj. Dále si společnost pronajala 40 billboardů a stejný počet nosičů venkovních reklam (CLV). 9. října zahájí i online kampaň, která potrvá do 12. listopadu, a osloví obyvatele Ústeckého kraje prostřednictvím regionálních internetových médií.
Kromě polepení tramvaje do barev Unipetrolu, billboardů a venkovních reklam se mohou cestující v tramvajích setkat s řadou informačních letáků. Všechny reklamní nosiče jsou vytvořené v pěti odlišných motivech, z nichž každý představuje jednu z oblastí, ve kterých se Unipetrol dlouhodobě angažuje. "První z nich se soustředí na ochranu životního prostředí, další na podporu místního hokejového klubu HC Verva Litvínov a finanční podporu dětských domovů i neziskových organizací. Zbylé dva motivy tvoří podpora vzdělávání a informace, že Unipetrol je se svými 4 500 pracovníky, z nichž polovina pracuje v Litvínově, významným zaměstnavatelem v kraji," uvedla ředitelka marketingu Unipetrolu Aleksandra Skalska.
Komentáře