upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Universal McCann

Universal McCann
Rostu pro digitál

Rostu pro digitál
Klient Universal McCann
Značka Universal McCann
Obor Média, vydavatelství, marketing
Web http://www.facebook.com/UniversalMcCannPrague

Mediální agentura hledá přes Facebook nové lidi do svého digitálního oddělení. Komunikace stojí na jednoduchých vizuálech znázorňujících SMS komunikaci mezi rodinnými příslušníky, zobrazené na displeji mobilního telefonu z roku 2007. Zobrazovaná komunikace a doplňující popisy parafrázují vhodnost dospívajících adolescentů pro digitální marketing. Sjednocujícím prvkem všech vizuálů je hashtag #rostuprodigital. Kampaň je určena dnešním absolventům a mediálním nadšencům, kteří se o sobě nebojí prohlásit, že vyrostli pro digitální marketing.

„Pokud hledáte nové zaměstnance v úzce profilovaném oboru, je vhodné do hledání nových kolegů zapojit celou společnost. Zaměstnanci mediální agentury mají z podstaty své práce mnoho kontaktů a známých ze svého oboru. Jejich zapojení je tak vítanou, pravděpodobně i nutnou podmínkou pro rozšíření konkrétního sdělení,“ podotýká Jan Bambas ze skupiny IPG Mediabrands.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy