Universal McCann
Universal McCann
Rostu pro digitál
- Online
- 2716
Klient | Universal McCann |
---|---|
Značka | Universal McCann |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Web | http://www.facebook.com/UniversalMcCannPrague |
Mediální agentura hledá přes Facebook nové lidi do svého digitálního oddělení. Komunikace stojí na jednoduchých vizuálech znázorňujících SMS komunikaci mezi rodinnými příslušníky, zobrazené na displeji mobilního telefonu z roku 2007. Zobrazovaná komunikace a doplňující popisy parafrázují vhodnost dospívajících adolescentů pro digitální marketing. Sjednocujícím prvkem všech vizuálů je hashtag #rostuprodigital. Kampaň je určena dnešním absolventům a mediálním nadšencům, kteří se o sobě nebojí prohlásit, že vyrostli pro digitální marketing.
„Pokud hledáte nové zaměstnance v úzce profilovaném oboru, je vhodné do hledání nových kolegů zapojit celou společnost. Zaměstnanci mediální agentury mají z podstaty své práce mnoho kontaktů a známých ze svého oboru. Jejich zapojení je tak vítanou, pravděpodobně i nutnou podmínkou pro rozšíření konkrétního sdělení,“ podotýká Jan Bambas ze skupiny IPG Mediabrands.
Komentáře